FAQs

Συχνές Ερωτήσεις

FAQs

Συχνές Ερωτήσεις

Πληροφορίες σχετικά με την Αποστολή σας

Ποιες μέθοδοι αποστολής είναι διαθέσιμες;

Αποστολές εντός Ελλάδας

ΔΩΡΕΑΝ αποστολές για παραγγελίες άνω των 45€. Για παραγγελίες κάτω των 45€, τα έξοδα αποστολής ξεκινάνε από 3,50€, ενώ η υπηρεσία της αντικαταβολής έχει επιπλέον κόστος 1,50€.

Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας courier

Οι αποστολές εντός Αττικής γίνονται με χρόνο παράδοσης εντός 1-2 εργάσιμων ημερών, ενώ για το υπόλοιπο δίκτυο της Ελλάδας (χερσαίοι ή νησιωτικοί προορισμοί) ο χρόνος παράδοσης κυμαίνεται σε 1-4 εργάσιμες ημέρες. Αφορά σε προϊόντα που υπάρχουν σε απόθεμα και έχουμε λάβει την παραγγελία σας.

Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή (εξαιρουμένων των αργιών) θα υποβληθούν σε επεξεργασία και θα αποσταλούν εντός 1-2 εργάσιμων ημερών μετά τη λήψη της εξουσιοδότησης και της επαλήθευσης της πιστωτικής κάρτας. Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται τα Σάββατα και τις Κυριακές θα ξεκινήσουν την επεξεργασία την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Όλοι οι πελάτες θα λάβουν ένα email επιβεβαίωσης με πληροφορίες παρακολούθησης της παραγγελίας όταν εκείνη έχει αποσταλεί.

Ο χρόνος παράδοσης ποικίλει ανάλογα με τον προορισμό όπως και το κόστος.

Λόγω της κατάστασης του Covid19, η ομάδα μας θα καταβάλει κάθε προσπάθεια για να παραδώσει τα προϊόντα εγκαίρως εντός της Αττικής. Σημειώστε ότι οι παραγγελίες θα έπρεπε να έχουν ολοκληρωθεί και να προπληρωθεί με έγκυρη πιστωτική κάρτα στη διαδικασία ολοκλήρωσης αγοράς.

Αποστέλλετε εκτός Ελλάδας?

Φυσικά, ναι! Αποστέλουμε σχεδόν στις περισσότερες χώρες του κόσμου. Επιλέξτε τη χώρα σας όταν συμπληρώνετε τα προσωπικά σας στοιχεία στη σελίδα του check out.

Στις αποστολές του εξωτερικού δεν ισχύει η ΔΩΡΕΑΝ αποστολή.

Όλες οι διεθνής αποστολές γίνονται μέσω συνεργαζόμενης εταιρείας courier

Οι αποστολές γίνονται με χρόνο παράδοσης εντός 5-15 εργάσιμων ημερών. Αφορά σε προϊόντα που υπάρχουν σε απόθεμα και έχουμε λάβει απόδειξη πληρωμής.

Ο χρόνος παράδοσης ποικίλει ανάλογα με τον προορισμό όπως και το κόστος.

Οι πελάτες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης υπόκεινται σε τυχόν καθυστερήσεις που δύνανται να προκύψουν από εκτελωνισμούς, περιορισμούς των προϊόντων και άλλες τοπικές απαιτήσεις για τις οποίες η επιχείρηση μας δεν φέρει καμία ευθύνη. Σε περίπτωση που το πακέτο σας παρακρατηθεί στο τελωνείο, θα είστε υπεύθυνοι για την επικοινωνία και τυχόν επιπλέον έξοδα που απαιτούνται για την αποδέσμευση των αντικειμένων σας.

Πόσο καιρό θα πάρει για να λάβω τη παραγγελία μου?

Μόλις η ομάδα μας λάβει την παραγγελία σας, θα υποβληθεί σε επεξεργασία και θα σας αποσταλεί εντός 2-5 εργάσιμων ημερών.

Λόγω του Covid 19, ενδέχεται να υπάρχουν καθυστερήσεις έως και 15 ημέρες από την αποστολή έως την παράδοση.

Πληροφορίες πληρωμής

Ποιες μέθοδοι πληρωμής γίνονται δεκτές;

Δεχόμαστε τις παρακάτω χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες: Visa, MasterCard and Maestro.

Μπορείτε να πληρώσετε με τη Viva Wallet. Γρήγορες και ασφαλείς πληρωμές μέσω της πύλης πληρωμών της Viva Wallet. Διαλέξτε ανάμεσα σε πολλαπλές μεθόδους πληρωμής όπως πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες, Diners, Discover, Google Pay κλπ.

Μπορείτε επίσης να πληρώσετε χρησιμοποιώντας PayPal.
Οι πληρωμές και οι συναλλαγές ελέγχονται αυστηρά από τους όρους και προϋποθέσεις του Paypal.

Προσφέρουμε τραπεζική μεταφορά. Στη διαδικασία πληρωμής, επιλέγετε να πληρώσετε μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Παρέχουμε τα στοιχεία του τραπεζικού μας λογαριασμού όπου μεταφέρετε το σχετικό ποσό στον τραπεζικό μας λογαριασμό.

Είναι ασφαλής η online αγορά?

Η εταιρεία μας λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει τα προσωπικά δεδομένα και την εμπιστευτικότητα των συναλλαγών.
Όταν ολοκληρωθεί μια συναλλαγή, τα στοιχεία της κάρτας καταχωρούνται σε ασφαλείς σελίδες στον ιστότοπο της Τράπεζας Πειραιώς. Οι λεπτομέρειες εισάγονται κρυπτογραφημένες απευθείας στον διακομιστή της Τράπεζας Πειραιώς, έτσι ώστε να μην μπορούν να αλλάξουν ή να διαβαστούν από κανέναν και δεν αποθηκεύονται πουθενά.

Παραγγελίες & Επιστροφές

Προσφέρετε συσκευασία δώρου;

Ναι, φυσικά! Στη σελίδα αναχώρησης, μπορείτε να επιλέξετε το σχετικό πλαίσιο ΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΩ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΔΩΡΟΥ και η ομάδα μας θα τυλίξει το κόσμημα σας σε συσκευασία δώρου.

Έχω κάνει παραγγελία – θα λάβω επιβεβαίωση;

Βεβαίως! Όταν κάνετε μια παραγγελία, θα μεταφερθείτε σε μια σελίδα όπου θα σας παρέχεται ο αριθμός επιβεβαίωσης. Σε λίγα λεπτά θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης από εμάς. Όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη για αποστολή, θα λάβετε ένα δεύτερο email, με τις πληροφορίες για την αποστολή σας. Αν δεν λάβετε κανένα email από εμάς, επικοινωνήστε με την ομάδα μας:

Έκανα μια παραγγελία, αλλά επέλεξα το λάθος κόσμημα – μπορώ να την ακυρώσω;

Αμέσως, μόλις λάβουμε την παραγγελία σας, η ομάδα μας ετοιμάζει την ετοιμάζει για αποστολή. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός μίας ώρας, στο email μας ή καλέστε μας στο 6977079876 σχετικά με την ακύρωση ή τροποποίηση, διαφορετικά, δεν θα μπορέσουμε να αλλάξουμε ή να ακυρώσουμε την παραγγελία σας. Εάν έχετε επιπλέον απορίες, επικοινωνήστε με την ομάδα μας:

Χρειάζεται να δημιουργήσω λογαριασμό για να προχωρήσω σε παραγγελία?

Όχι, δεν είναι απαραίτητο να δημιουργήσετε λογαριασμό, μπορείτε να προχωρήσετε στην ολοκλήρωση της αγοράς ως απλός επισκέπτης. Σας προτείνουμε την δημιουργία λογαριασμού κατά τη διάρκεια του check out, έτσι ώστε να γίνεται μέλος της κοινότητας του Cutie Cute και να λαμβάνετε προνόμια και εκπτώσεις σε μελλοντικές αγορές.

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παραγγελία μου;

Οι πελάτες μπορούν να ελέγξουν τον κωδικό παρακολούθησης στη σελίδα “Ο λογαριασμός μου” ή χρησιμοποιώντας τη διεύθυνση URL παρακολούθησης στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Προσφέρετε επιστροφές;

Τα σκουλαρίκια και τα εκπτωτικά προϊόντα δεν υπόκεινται σε αλλαγές ή επιστροφές.

Κοσμήματα που δεν έχουν φορεθεί και είναι στην αρχική τους κατάσταση μπορούν να επιστραφούν στο CutieCute Jewelry. Σε περίπτωση που δεν είστε ικανοποιημένοι με το κόσμημα που αγοράσατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την αγορά. Η δαδικασία της επιστροφής ξεκινάει μετά την παράδοση του σε εμάς.

Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με επιστροφές, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Ομάδα μας μέσω email στο ή τηλεφωνικά στο 6977079876.

Εκτυπώστε το ακόλουθο αρχείο pdf με τη διεύθυνση μας και συμπληρώστε τη φόρμα επιστροφής με τους λόγους της επιστροφής σας.

Μετά την Αγορά & Φροντίδα Κοσμημάτων

Προσφέρετε επισκευές ή ρετούς?

Όχι, δυστυχώς δεν προσφέρουμε επισκευές ή ρετούς.

Πώς μπορώ να φροντίσω τα κοσμήματά μου;

Όλα τα κοσμήματα φθείρονται με την πάροδο του χρόνου. Σε καμία περίπτωση δε μπορείς να αποφύγεις τη φθορά αυτή, παρά μόνο να την επιβραδύνεις. Σας προτείνουμε να αφαιρείτε τα κοσμήματα σας όταν πλένετε τα χέρια σας, όταν κάνετε ντους, εργάζεστε ή ασκήστε, καθαρίζετε με χημικά ή είστε για μεγάλο χρονικό διάστημα στον ήλιο, όταν μπαίνετε στη θάλασσα ή την πισίνα. Αποφύγετε την άμεση επαφή με όλα τα είδη σαπουνιών, προϊόντων καθαρισμού, αρώματος, λοσιόν ή αντηλιακού. Χρησιμοποιήστε ένα πανί με προσοχή και αποφύγετε τις χημικές ουσίες.

Βρείτε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την φροντίδα του κοσμήματος σας στο Blog μας